Vi er ubestemte.

Eller HAN er ubestemt, eller kanskje kan bare er uoppmerksom. Jeg er jo både usikker, forvirret og i villrede i tillegg til å være ubestemt.

Jeg klarer ikke å avgjøre om jeg er forelsket. Det har jeg aldri kunnet. Selv ikke de gangene jeg har kunnet si at jeg var veldig glad i en mann. Jeg har ikke følt meg forelsket siden min første STORE på ungdomsskolen. ER misunnelig på de som kan gå helt opp i den følelsen.

Selv holder jeg vel gjerne tilbake. Kanskje det er det som gjør at jeg ikke finner noen som vil være sammen med meg lenge enn 7 måneder.

Per i dag nærmer vi oss ca 6 måneder. Jeg har ikke fått lov å legge igjen tannbørsten en gang.

Dårlig tegn.

Ytterligere komplikasjon er at jeg VET at han både «dobbeltbooket» meg i løpet av første måneden vi var sammen – kan oversees, MEN så vet jeg også at han kysset en annen da han var i bryllup for bare 2 uker siden.

Du skjønner…. jeg snublet over eposten hans jeg…

Mange dårlige tegn.

