Stikkord

, , ,

Han dukket faktisk uanmeldt opp på puben der jeg ellers var på lønningspils. Det hele var litt pinlig. To grunner til det. For det første så jobber vi jo på samme sted, men er ikke med i samme «lønningspilsgruppe», jeg hadde ikke egentlig lyst til å gjøre det veldig tydelig for alle at vi hadde SÅ mye kontakt. For det andre så var jeg på tidspunktet i dyp samtale med en kjekk, beskjegget waliser…. for en anglofil som meg selv så er dette gull! Hadde bannet i skjegget hvis jeg hadde hatt et.

Uansett… Den kjekke waliseren blir sittende en stund, men da Den blond går for å finner mer øl så sniker Waliseren meg nummeret sitt og går sin vei. Han får plusspoeng for diplomati (eller hva en nå skal kalle den manøveren).

Den blonde blir selvsagt med hjem. Valget var lett og da han ikke selv gjorde noen som helst form for forsøk så var jeg bare NØDT til å ta første skritt. Det var en av disse nettene der partneren både skaffer seg en haug med minuspoeng og en omtrent tilsvarende haug med plusspoeng.

Nå er fyllesex sjelden kjempebra, men denne gangen var det rett og slett superduper, kjempedårlig. Bare vondt og ubehagelig. Jeg tar ikke på meg NOE skyld her! Teknikken var bare helt feil. Det hele ble en kortvarig affære (beklager ev. ordspill). Jeg bare gav opp faktisk. Nok var nok.

Men SÅ viser mannen seg fra en overraskende side! Til forskjell fra en del andre menn som ville insistert på mer så bare godtar han stopp – og det med en naturlighet som var HELT spesiell. Han legger seg ned, krøller sterke, varme armer rundt meg, spooner og begynner et 5 timer langt kosemaraton! Det er stryking, nibling, klemming med akkurat riktig trykk og masse småkyssing. Hver gang en er litt sliten i den ene siden og snur seg, så tilpasser mannen seg. Jeg tror kanskje at jeg aldri har opplevd noe lignende.

Nå skal se sies at jeg ikke vanligvis vurderer å gi menn en sjanse nummer to når de har vist seg utilstrekkelige på sexfronten, men i dette tilfellet lurer jeg på om jeg skal gi mannen en sjanse til før jeg avskriver ham. KUN med bakgrunn i kosen.

Fortsettelse følger…

