Stikkord

, , ,

Ja, så er jeg ikke verdens beste husmor. Det finnes mange eksempler på det.

Jeg skyller ikke alltid glass og tallerkener før jeg setter dem i oppvaskmaskinen og jeg vasker panner og kasseroller i oppvaskmaskinen også. Innimellom kan det gå noen uker mellom hver gang jeg tørker støv og i min leilighet blir det derfor mer korrekt å snakke om hybelelefanter enn hybelkaniner. På toppen av dette så sparer jeg på digre mengder returplast, returflasker og glass metall før jeg leverer det til passende sted.

I dag oppdaget jeg enda en av mine husmorshortcomings. Dere skjønner, jeg har kjøpt litt nytt undertøy i det siste. Sånt fint, dyrt undertøy som en singeljente trenger. Vi trenger det sant?

Selv om det ikke nødvendigvis er så mange som skal se det så gjør det noe med selvtilliten å ha lekkert undertøy, men så var det dette med husmoregenskapene da… Jeg kikket litt nærmere på det fine, nye undertøyet mitt og oppdaget til min store overraskelse at BHen skulle håndvaskes! Ja, så kikket jeg litt ekstra på resten av undertøyet mitt – og jammen skulle ikke ALLE BHene mine håndvaskes!

Er dette sånt som alle jenter gjør? Ja, vasker BHer for hånd altså, ikke kjøper undertøy. Jeg bare lurer jeg – og håper at dere skal avkrefte at det bare er meg som er litt treig…