I dag har eksen bursdag. Han som gikk under navnet Kavaleren.

For å vise at jeg er en voksen person som kan ha et voksent og fredelig forhold til sin eks så sendte jeg en melding og gratulerte ham. Ja, DET gjorde jeg, tenk!

Tror jeg er bedre ekskjæreste enn kjæreste jeg…

Det har vært dårlig med skriverier her. Det har vært travle dager med jobbing. Mennesker vil ha penger til jul. Kan ikke skjønne hva de skal med det… Sikkert kjøpe smør.

Kan ellers melde at på de 25 dagene jeg har vært på twitter som @sotengelen_ så har:

– 8 menn tilbudt meg sex

– 4 har vært furtne når jeg har sagt nei, 2 trakk på skuldrene og de siste 2 har ikke gitt opp enda.

– 2 menn har tilbudt seg å fly fra Oslo til Bergen for en «date» – med klokketro på at de skal «sove på sofaen»

– KUN 1 har bedt meg på en kopp kaffe! Det var en jente…

Hvem hadde trodd at en kunne sjekke på twittet!?!

Vurderer å bytte preferanse.