Stikkord

Noen ganger får folk sagt ting så fint, så klart og så ufattelig treffende at en blir litt irritert over at en ikke har skrevet det selv. Nja, irritert er kanskje ikke riktig ord – jeg blir jo glad også.

I dag er det Sukkerspinnet som har gjort dette. En jente som jeg på mange måter føler jeg har en del til felles med. Selv om vi bare har visst om hverandre en ganske kort stund.

Dagens sitat er et ganske langt ett, men det er så fint!

«Jeg vil ha sterke armer rundt brystkassen. Jeg vil ligge i skje. Jeg vil kjenne varm pust i nakken. Jeg vil ha en som synes jeg er den fineste jenta i verden. Ikke en som bare synes jeg er ufattelig kul å drikke øl eller spille xbox med. Jeg vil ha en som synes det er kult at jeg er nerd, og som ikke ber meg snakke om noe annet når jeg engasjerer meg vilt om noe jeg har lært. Jeg vil ha en jeg kjenner, som kjenner meg, for da blir det ekstra fint når man er helt alene sammen.

Kanskje han ikke finnes, han som liker meg på denne måten. Jeg bryr meg egentlig ikke, jeg liker livet mitt som det er. Men så bryr jeg meg likevel. For jeg vil jo ha alt det fine som følger med. Jeg liker jo det. Og det er utrolig kaldt om natta for tiden.»

Jeg er så hjertens enig…