Stikkord

,

Noen kvelder er bedre enn andre. Noen selskap er finere enn andre. Noen minner fester seg sterkere.

Når en har godt selskap og god drikke er det ikke så mye som kan gå galt. Gode mennesker utelukker de som blir ufine eller ufikse i lystig lag. Det var bare sjarmerende hikking og ett og annet mistet vinglass denne gangen.

Jeg overhørte en setning den kvelden; «Det er ikke så viktig å gjøre ting med stil, så lenge en gjør det med glede.». En glimrende idé syns jeg! Selv om jeg tror vi klarte å gjøre ting med BÅDE stil og med glede.

Vi gleder oss over å være sammen – over å få nyte livets goder. Det var nydelig mat og passende drikke. Det var sigar og lystig stemning.

Jeg satt der i mine ufattelig ubehagelige sko og i det, som i følge mannen, er verdens lengste kjole. Jeg trengte hjelp til å komme opp trappen først, men etter at å ha øvd noen ganger klarte jeg det selv.

Jeg måtte bare løfte i knehøyde så gikk det greit.

