Stikkord

, , , , ,

Hva er det med 69 som er så spennende? Ja, altså jeg skjønner at en liker å slikke. Jeg skjønner også at en liker å bli sugd. Jeg skjønner disse to tingene. Mange, meg selv inkludert, syns disse to tingene er viktige deler av seksualakten. Oralsex er for mange høydepunktet i sexen. Det er der en starter, gjerne der en avslutter også. Ja, dette varierer selvsagt.

Det jeg ikke skjønner er at de to tingene må gjøres samtidig. Skal en nyte å bli slikket så må en kunne konsentrere seg om å kjenne etter. En må kunne bevege kroppen i forhold til hvordan det føles, presse imot, trekke seg unna. En må kunne stønne og puste dypt når de riktige punktene treffes. MÅ en ikke? Kanskje det bare er meg?

Er det det samme når det gjelder å bli sugd? Vil dere ikke kjenne etter, gutter? Vil dere ikke kunne fokusere hele oppmerksomheten mot den følelsen som hennes munn gir kroppen deres? Siden mange av dere er visuelt påvirket også, vil dere ikke kunne se?

Og så skal en utføre slikkingen og sugingen da. Klarer en virkelig å gjøre sitt beste når en blir «distrahert»? Jeg føler ikke jeg får utnyttet tunge og lepper på best mulig måte når din tunge gjør at jeg har lyst å svaie ryggen og bite i puta.

Og så er det jo det at en er fastlåst i en posisjon da. Det er ikke mye en kan bevege seg før en ikke kommer skikkelig til. Det blir liksom så halvveis alt sammen.

Nei, dette skjønner jeg ikke helt.