Stikkord

Denne dagen har bare blitt tull. Jeg har egentlig ikke fått med meg noe av det som er blitt sagt til meg og jeg kan ikke garantere for at det arbeidet jeg har gjort har vært av særlig høy kvalitet. Jeg har gått i ring, knist litt for meg selv og smilt SÅ lurt i munnviken at alle som kjenner meg vet at det er noe i gjære.

Noen av mine kollegaer kjenner meg svært godt. Jeg skjønte jeg hadde avslørt for mye da en av de som kjenner meg aller best kom bortom pulten min og hvisket megetsigende: ”Hørte du skulle ha fri i morgen… KOS deg i helga da…”. Hun blunket til og med!

Dere skjønner, jeg driver og gleder meg. Det har jeg gjort en stund, og i alle fall den siste uken, men i dag topper det seg litt. Jeg venter på at det skal komme en ca 2 meter høy mann ut av en dør og ned en trapp. Hvis alt går etter planen så gjør han det om nøyaktig 1 time og 30 minutter.

Jeg er hun blonde med det store smilet.