Stikkord

I morgen. Ja, dere vet hva jeg mener.

Jeg nevner ikke en gang navnet. Det er ikke noe vi burde feire her i Norge, syns jeg. En «høytid» skapt av mennesker som vil selge ting…

En smart mann vil sende elskerinnen, kjæresten, samboeren eller kona blomster, sjokolade, en kjærlig epost eller kanskje et BREV(?!), en annen dag.

Hvilken som helst annen dag…

Jeg hadde latt meg sjarmere av et koselig brev, altså! Bare det å ta seg tid til å sette seg ned, skrive noe på papir, putte papiret i konvolutt og sende konvolutten med frimerke i posten… FANTASTISK! Det viser omtanke.

Blomster bestilt på nettet, med kort skrevet av noen andre, levert av noen andre, viser også omtanke, men litt mindre. Programfestet kjærlighet er ikke det jeg ønsker meg.

Til alle dere som skal feire: KOS dere! Nyt dagen! Husk å vise kjærligheten på «vanlige» dager også. Én dag veier ikke opp for resten av året.