Stikkord

, , ,

Det har vært lite skriving i det siste. Det har vært lite å skrive om også, men det har ikke egentlig stoppet meg tidligere. En finner alltids noe å skrive om, eller lyve om da, som en også kunne sagt. Skryte på seg.

Nå er det sånn at selv de dagene jeg har noe å skrive om så orker jeg ikke skrive det. Jeg skulle skrevet et libsterbloggawardinnlegg, for jeg fikk jo ikke bare en men TO omtaler i slik libsterbloggawardgreie for en stund siden. Dere er ikke glemt. Jeg bare orker ikke nå…

Jeg er så trøtt at dietten stort sett begrenser seg til Mr. Lee-nudler (type kylling, smaker fryktelig), mørpølse og potetgull. En blir ikke full av energi av det heller da så i dag har jeg spedd på med stenfrie, blå druer og cheerrytomater. Minst mulig tilbereding takk!

Jeg er så trøtt at alt jeg vil gjøre er å sitte (les ligge) i sofaen og stirre inn i twitterfeeden. Jeg skriver nesten ingenting, men jeg leser. Trykker oppdater, oppdater, oppdater… Retweeter.

Jeg er alltid sånn i februar. Jeg merker det. Det gjentar seg hvert år. Jeg har advart sjefen min på jobb. Vinteren er bare et lite hakk for lang!

Kan noen bare trylle litt vår nå? Bare litt sol og krokus og grønne blader på trærne og påskelinjer?

Jeg legger meg til sengs og leser litt bok jeg. I kveld skal jeg sove før klokken ti.