Stikkord

, , , , , ,

Det er ikke til å komme unna at jeg er en sånn person som irriterer meg over andre. Jeg irriterer meg MYE over andre!

Dagens pet hate er mennesker som lager unødvendig mye støy.

Jeg irriterer meg over kollegaer som slurper, harker, snufser, rensker halsen om igjen og om igjen og snyter seg. Helt usjenert og høylydt gjør de det. Gjerne en hel dag! GAH!

Jeg er ikke sensitiv for lyd sånn generelt. Jeg trives godt med å sitte i åpent landskap og prat er helt ok. Det er bare denne infernalske slafsingen!

Irriterende oppførsel bør påpekes. Jeg gjør det når det kommer til venner og familie, men det er vanskelig med kollegaer…

Jeg prøvde meg med å tilby kleenex til han som trekker på snørra hele dagen. Han sa faktisk «Nei takk.»! Jeg prøvde ikke å være snill! Jeg ville bare ha slutt på lyden!

Tips og råd?