Stikkord

, , , , ,

I dag er det som blir kalt ”Steak and Blowjob Day”. På norsk blir vel det noe sånt som ”Biff- og Avsugnings dagen”. Jeg vet ikke hvor godt dette har slått an rundt om i de norske hjem. Jeg forestiller meg at foreldregenerasjonen ikke har kommet helt på bølgen her enda. Kanskje får vi, neste år, oppleve at de eldre fruene reiser seg fra kontorpulten, allerede klokken 15.30, og proklamerer at de må hjem å lage biff med tilbehør til mannen. Eller kanskje ikke.  

Men så er det de som har fått det med seg da, stort sett menn mellom 18 og 30 år. De har så langt brukt den O’ store dagen på å klage over at jenter er motvillige til å drive med avsugning. Om at selv om de har gått ut av sin vei for å være koselige og romantiske på 14. februar (ja, for det har jo den jevne mann gjort) så er nå damene svært lite medgjørlige, når det kommer til motytelser.

Jeg syns dette er rart. Nå er det mulig min venne- og bekjentskapskrets ikke er representativ, men av det jeg har oppfattet så er det få som i dag sier at de HATER å gi blowjobs. Faktisk så kan det virke som om de fleste jenter syns dette er en fin og ok ting å gjøre. Ikke bare for å være snill med mannen, men også fordi det tenner henne.

Dog er det en kommentar som utmerker seg når suging er tema blant jenter. Vi undres. Hvorfor er det sånn at mange menn insisterer på å trykke penis så langt bak i halsen at vi brekker oss? Er det virkelig sexy å se på? Er det ekstra godt? Det håper jeg nesten, for det er fryktelig ubehagelig for oss. (Selvsagt er det sikkert noen jenter som liker det også, men de har jeg ikke funnet enda.)

Jeg leste et sted, og nå irriterer jeg meg over at jeg ikke husker hvor, at alle menn, som benytter anledningen å trykke manneprakten ned i halsen på damer, skulle prøve en liten øvelse. De kan finne en banan av middels størrelse og prøve å trykke denne ned i sin egen hals, trekke den ut igjen og trykke den tilbake. Dette går greit for de fleste, selv om det ikke er kjempebehagelig. Så får han en kompis til å legge all kraft til og kjøre bananen ned i halsen på ham gjentatte ganger. Jeg kan love deg at det er en HELT annen opplevelse.

Biff og avsugning? Ja, hvorfor ikke.

Gratulerer med dagen gutter!