Stikkord

, ,

Jenter prater om gutter. Det er ikke til å komme unna at de fleste jenter deler en erfaring eller to med sine nærmeste venninner. Noen deler ALT, ned til den minste detalj: «Han hadde bare DE hårete ballene og når han kom så ropte han «GUUUUD!» og prustet som en hest!». Andre igjen holder seg til «Jeg har IKKE noe å klage på…», sagt med et selvtilfreds smil om munnen.

Akkurat den siste der er litt kinkig. Det kan bety at det ikke har noe å klage på, men det kan også være at de har noe å klage på, men ikke er villige til å innrømme det. Kanskje ikke en gang til seg selv.

Det var en av mange sene kvelder. Jeg satt sammen med en venninne og delte en flaske vin. Vi var etterhvert kommet temaet gutter fra fortiden, et tema som var kjent og kjært for oss.

– Husker du Stefan, eller? Han som jobbet på Peppes?

– Ja, selvfølgelig. Har ikke sett han på lenge!

– Nei, jeg har egentlig ikke sett han siden den dagen jeg tok han meg meg hjem fra byn…

– Hæ!? Har du hatt med deg Stefan hjem?!

Det hadde nemlig jeg også en gang… Bare EN gang!

Stefan og jeg hadde sirklet hverandre lenge. Det var flørting, meldinger, chat, «vennskaplige» øl på byn osv osv. Det ble liksom aldri noe mer ut av det. Helt til den dagen jeg tilfeldigvis traff på han på Garage…

Så ble han med hjem da… Alt gikk som det går. Vi kom oss i seng, strøk og holdt på, som en ofte gjør, når en er kommet i seng. Han var en skuffende kysser, husker jeg. Han var enda mer skuffende på forspillet. Hadde ikke kontroll hverken på hender eller tunge, men ingenting slo hvor ELENDIG han var til selve penetreringsdelen!

Venninnen sa det egentlig best.

– I hodet mitt kaller jeg ham bare for Herr Kanin! Han bare kjørte på med et voldsomt tempo. Ut og inn og ut og inn. Ingen variasjon! Og han la visst ikke merke til at hodet mitt dunket hardt i veggen hver gang!

– Ja, jeg rakk ikke en gang si fra før han var ferdig…

