Stikkord

,

Jeg syns det er litt gøy å sjekke hva som fører mennesker inn på min lille lapp av internettet. Ofte kommer selvsagt folk fra twitter og via andre blogger, men noen ganger har de søkt på noe på google og valgt ut min link som den som kan gi svar. Jeg er redd jeg sjeldent har svar på ting, men jeg setter jo pris på besøket allikevel.

Jeg har ofte en umiddelbar reaksjon på de søkeord som dukker opp i statistikken min. Her kommer noen søkeord og min lille kommentar. Jeg har også lagt ved link til de innleggene de har truffet.

Å få selvmedlidenhet – Noe vi alle føler for innimellom. Det jeg lurer på er om du prøvde å finne måter å skaffe deg det enklere på, eller hva som ellers ligger bak.

Gurgle – Noe jeg ikke kan.

Vaske BH for hånd – Som dere fant ut så er dette IKKE noe jeg driver med til vanlig.

Må en begravelse være trist – Ja, det tror jeg. Med mindre du virkelig, virkelig mislikte vedkommende. Noen ganger er de tristere enn andre, men litt trist er det nok alltid.

Klarer ikke sminke meg – Høres ut som en kjedelig lidelse. Jeg er ikke makeup-artist jeg heller, men det GÅR jo. Dette er en av de søkene som gjør meg nysgjerrig. Hva leter du etter?

Dusjhette – Tror IKKE du fant hva du lette etter her! 😉

Dusjhette til barn – Full bom! Den typen dusjhette jeg omtalte skal IKKE brukes av barn. I teorien i alle fall…

Dette var bare et utdrag. Det er MANGE flere, som sikkert er morsommere også, men de kommer i senere innlegg (tease, tease). 😉

