Stikkord

Nå skal jeg ikke si at innlegget om søkeord var en rungende suksess sist gang, men jeg gir meg ikke så lett. Jeg kjører på med noen flere! 😉

Her er altså flere eksempler på hva folk søker på og kommer til meg for å finne. De finner det nok svært sjeldent…

Biff dagen – For de som ikke våger å skrive «blowjob» i søkefeltet til google.

Menn på 2 meter – De er ikke nødvendigvis noe å satse på de heller. Det viser seg stadig at det ikke er høyde, bredde eller annen størrelse som gjør en mann til en mann. En som er stor i størrelse klarer allikevel å være liten i sjel og sinn – dersom han ønsker det.

nabo vindu sex – Jeg lo GODT av dette søketreffet! 😀 Du fant nok ikke det du lette etter, hos meg, , men jeg takker for en god latter.

sprett rumpe – SÅ mange «sprikende» assosiasjoner! Jeg har forresten funnet opphavet til all orddelingsfeilen i det norske språk. Vi kan skylde på Google!

sms sent på natten – Det kalles en bootycall, hvis den inneholder varianter av dette: Ute i dag? – Hei, lenge siden sist! – Hvordan går det med den jenta? – Lyst på besøk? – Våken?

single verpesyke damer – Finnes det sikkert MANGE av, men finner de vel kanskje ikke på google?!

