Stikkord

, , , ,

Jeg lever litt i frustrasjonen for tiden. Jeg og Bakeren har hatt to superkoselige helgedater, men det begynner å nærme seg en måned siden siste og det kan se ut som om det blir opptil flere uker til før en eventuell neste. Og jeg sier eventuell fordi erfaring har vist meg at før en har bestemt dato og bestilt det som eventuelt må bestilles, så kan det hende det ikke blir noe av.

Det er en del kontakt per tekst og telefon, men spredt og litt sånn tilfeldig. En opprettholder kontakten og det har jo selvsagt en verdi i seg selv, men det er ikke noe å legge som erfaring og en blir ikke nødvendigvis bedre kjent av det. Dog skal det sies at jeg elsker nattlige halvtimer på telefonen. Selv om de avbryter legging og god søvn og alt det der. Noen ganger må en bare ofre litt.😉

Jeg sier ikke at det MÅ være konstant kontakt. Da risikerer jo en å overdrive. Noen ganger kan det være fint å ta seg tid og tenke på ting, men for lange opphold ødelegger også litt av fremdriften. Det er der frustrasjonen ligger. En vet ikke, en er usikker, en får ikke gjenopprettet kontakten ofte nok.

Men som han sier – det får bli kvalitet og ikke kvantitet dette her. Intense, korte perioder i steden for en middag på mandag og en øl på torsdag og en overnatting lørdag.

Men så var det det at jeg lurer på ting da. Er det forskjell på jenter og gutter her også? Er det sånn at gutter liker kvalitetstid med lange mellomrom og jenter foretrekker kvantitet? Møtes ofte, men da mer kortvarig hver enkelt gang?

Hodet mitt sier at dette, på lik linje med alt annet, er individuelt og ikke en gutt/jente-ting, men jeg velger allikevel å spørre.

Selv havner jeg på kvantitet i begynnelsen og kvalitet i fortsettelsen.