Stikkord

, ,

Ja, da var det opplest og vedtatt! Jeg har akkurat nok sjarm til to dater.

Etter det er det tomt og gutta oppdager at jeg er en helt vanlig jente som liker sofa og bøker. Det er ikke det at jeg har skjult dette faktum for de, på noen som helst måte, men de vil liksom ikke helt innse det før etter to dater. Jeg vet ikke helt hva de leter etter, som de ikke finner, men det er helt klart noe jeg ikke har.

Den oppmerksomme leser vil fra forrige avsnitt (og tittelen på innlegget) dedusere at jeg og Bakeren nå er datehistorie. Jeg er nok en gang droppa som sur vaskefille og sitter igjen som hulkende vrak i sofaen. Neeei… det var jo selvsagt sånn at vi kom til enighet. Dette var en gjensidig beslutning. Ja, sånn var det! Det er det jo alltid. Eller et sted i mellom de to forklaringene. Velg selv.

Koselig var det uansett. Enn så kort det varte.

Det bærer videre på nye eventyr!