Stikkord

, , , , ,

Jada, jeg må skryte litt mer av at jeg har vært på LANG fjelltur. Fem timer, pluss minus, fra start til slutt og jeg har blitt ervervet en vannblemme per time. Ikke verst!

Turens lavmål var da jeg ble forbigått av en 7-åring sånn halvveis i bakken opp til Ulriken. Heldigvis varte de korte beina bare noen meter til og jeg fikk min hevn, ikke mange minuttene etter! Muahahha!

Jeg klarte å unngå å peke og le, men jeg tror det mest var fordi jeg var så anpusten at jeg ikke var i stand til noe annet enn å kave meg videre. De andre satt selvsagt alt på toppen og nøt solstrålene.

Det var en deilig tur, men enda deiligere er det at den er over! Så langt har jeg oppveiet en eventuell positiv treningseffekt med øl og potetgull. En dusj er i sikte, men bare tanken på å stå på beina får sofarøttene til å trekke seg sammen i gru.

Hva er ditt beste tips for behandling av vannblemmer forresten? Stikke hull, eller ikke stikke hull – det er det store spørsmålet!

