Stikkord

, , ,

Det er på tide med nok et innlegg om hva som bringer mennesker til meg. I dag er det et litt ensporet innlegg, men jeg påtar meg ikke noe ansvar for det. Jeg legger skylden fullt og helt på de som har søkt. Internettet er et forunderlig sted og jeg har min helt egne lille krok…

penis.i.dunjakke – HÆ?! Hva?Har spaceknappen din falt av? Nei, dette skjønner jeg ikke! Og jeg ANER ikke hvilket innlegg du fant!

Liker å bli sugd – Noe de fleste menn vil kunne skrive under på. Ja, med mindre dama har skarpe tenner, har jeg hørt.

Oral sex og munnskyll – Her er jeg veldig usikker. Du tenker på å skylle munnen etterpå? Det å skylle munnen med munnskyll først kan gi rare og innimellom katastrofale utfall…

Katten passer på meg? – Mja… det spørs vel om den bare er engestelig for at kos, mat og vann skal bli borte. Det finnes jo de som sier at katten din er truende til å spise deg hvis du dør…

Verpesyk alder – Kvinner: når som helst. Menn: 28 år.

Sånn e mail – Ny på nettet du?

Lei av å være sikkerhetskontrollør – Jah, her fant du ingen svar, men jeg er veldig nysgjerrig på hvilket innlegg du traff med dette søket…

Hvis mandag – Nei, det heter nok ikke «hvis» mandag. Det er når mandag, for den kommer den altså. Ubønnhørlig.

Den gode stillheten er – fantastisk!

Lommer – Jeg blir så nysgjerrig! Hva lette du etter?!