Stikkord

Ja, det var disse 6 månedene uten menn da… Jeg tenkte jeg skulle komme med en rapport. Det er kanskje litt tidlig og jeg kan ikke love at dette skjer hver uke, men når det passer seg sånn sant?

Uansett, dag 1 og 2 visste jeg jo ikke om dette så da var det jo ikke noe problem. At det hele ble satt med startdato 1. juni er av rene enkelhetsgrunner. Jeg er ufattelig dårlig til å huske datoer, men hvis jeg legger det til en «rund» dato så går det stort sett greit.

Dag 3: Avgjørelsen blir tatt. Søndager er farlige altså! Altfor mye tid til å tenke ut sinnsyke idéer! Nå vet jeg av tidligere erfaring at dette med selvkontroll og selvdisiplin ikke er helt meg så det KAN blir vanskelig etterhvert. Jeg har så mye selvinnsikt.

Dag 4: Jeg innser at dersom jeg klarer dette, så vil min venninnes bryllup i november, da jeg skal være brudepike, bli en av de største utfordringene. På det tidspunktet vil det nærme seg 6 måneder og jeg vil da befinne meg i festlig lag med det jeg vet er en livlig gjeng… Ja, ja, DET er lenge til uansett. Ingen vits i å uroe seg enda.

Mange fallgruver før den tid!

Dag 5: Jeg kommer på at jeg ikke lenger trenger å vokse og epilere. Det er ikke lenger behov for å være «satinfresh» hele tiden. Jeg har selvsagt ikke tenkt å droppe all personlig hygiene, men litt sånt slitsomt «upkeep» kan jeg jo nå la gå… Dette er jo ikke så dum idé det!

Dag 6: Jeg blir invitert på middag og filmkveld med Den Blonde. Han har jo bare så vidt vaket i bakgrunnen siden i fjor høst. Ikke så mye mer enn et «hei» og et nikk. Det har passet meg fint det. Skulle tro menn hadde en eller annen form for radar!

Dag 7: Jeg hadde glemt det, men det viser seg nok en gang at hår som skal vokse ut igjen klør. VELDIG! Den Blonde informerer at denne helga har han INGEN planer…

Som dere ser så er det utrolig hva slags tanker en gjør seg i løpet av en uke, og dette var jo bare et utdrag! Fortsettelse følger!