Stikkord

, , ,

Jeg innser at jeg tenker mye rundt meg selv. Jeg snakker mye om meg selv og jeg skriver mye om meg selv. Naturlig nok, kanskje, siden det er min blogg, men kan det bli for mye? Kan en blir FOR navlebeskuende? Ja, jeg tror det.

Dog vil jeg si at jeg driver med andre ting enn å skrive blogg også. Jeg lever i den virkelige verden store deler av dagen.

For tiden er mitt siste navlebeskuende prosjekt dette her med å ikke date eller drive med andre «romantiske» aktiviteter med menn. I hele 6 mnd!

Ingen nye prosjekter uten en del nye ting å lure på!

Jeg har fått mye støtte for dette prosjektet, fra kvinner. Fra menn får jeg stort sett bare undring og meldinger om at «DET er da en rar ting å bestemme seg for». Jeg lurer på hva dette skyldes…

Svar utbes.

P.S. Legg merke til at jeg sier «stort sett» og ikke at «alle» menn har stilt seg undrende.