Stikkord

, , ,

Vi hadde «datet» i ca 2 månder. Jeg bruker hermetegn rett og slett fordi det er veldig vanskelig å date noen som bor på andre siden av landet. Det innebærer en hel masse telefoner og SMS og MMS og eposter og chatvinduer. Det hele var litt slitsomt, men så var det jo litt koselig også da.

Han virket som en skikkelig kar. 

Dagen etter at han var på besøk første gang kom det spørmål om hvordan vi skulle definere dette som foregikk. Vi kom frem til at det ble vanskelig å si noe basert på én helg, men han ville gjerne at det bare skulle være oss. Ingen parallelldating, takk. Det var uvant å være på andre siden av slike forespørsler.

Vanligvis er det jo jenta som ber om slikt. Sant?

Han sendte meg koselige meldinger hver dag. Han spurte hvordan dagen min var og han var veldig tydelig på at han gjerne ville at jeg skulle ha det bra. Etterhvert var han til og med begynt å nevne fremtidsplaner. Dette syns jeg var litt tidlig, men lot det gå. Spøkte det bort når det ble nødvendig.

Han virket genuint interessert.

Tiden går, flere besøk, lange telefonsamtaler. Det nærmet seg neste møte, men den siste uken før var han rar. Han var ikke like ivrig på melding lenger, han forsvant midt i samtaler (noe han ellers ikke hadde gjort før) og han virket unnvikende når det var snakk om å komme eller ikke.

Men han kom på besøk.

Det var noen fine dager. God mat, rolig sofasitting, deilige netter. Helt til lørdag. Han hadde fått ny telefon og jeg fikk utforske. Jeg prøvde ut forskjellige programmer og trykket på diverse mapper. Plutselig kom det et digert bilde av en rumpe på skjermen. Jeg var kommet inn i meldingsmappen og der fosser det på med det ene lugubre bildet etter det andre. Det er dame med dildo, det er dame med sprikende bein og på alle fire, osv. osv. Det er også en liten kommunikasjon:

– Jeg kan være der om ca 1 time. Blir så spennende å endelig treffe deg!

– Takk, for at du kom. Utrolig deilig å tenke på at vi sitter og prater det ene øyeblikket og det neste så tar du meg bakfra. Blir kåt bare av tanken!

– Send meg et bilde av den deilige rompa di da!

Pic: Bilde av sprikende rompe, holdt fra hverandre av fingre med røde negler.

Kvalmen.

Ferdig.