Tenkte det var på tide med en liten oppdatering på status. Det er 1. juli  i dag og prosjektet er akkurat én måned gammelt. Jeg antar jo selvsagt at dere sitter ytterst på stolen, mens dere holder pusten i ren og skjær forventning.

Jeg vil herved informere om at prosjekt «6 måneder uten menn» går over all forventning!

Hjernen og hjertet har falt til ro, verden er i vater og jeg har ikke hatt et anfall av krisemaksimering på hele 14 dager. Ellers må jeg si at min manglende interesse i det motsatte kjønn har ført til en oppmerksomhetsflom av en annen verden!

Det hagler inn med tilbud fra både nær og fjern og jeg begynner jo etterhvert å gå tom for unnskyldninger, for hvorfor jeg ikke kan. Spesielt vanskelig blir det jo når tilbudene har økt i eksklusivitet, til det toppet seg i det en ekstra sjarmerende mann beskrev som en drømmetur til Bali med ALT jeg kunne ønske meg av luksus!

Ja, nå har menn også begynt å plystre etter meg på gata!

NEI! Fjas og fanteri fra ende til annen! Jeg regner egentlig med at dere ikke trodde på noe av det der. Sant og si merker jeg ingen forskjell. Jeg krøller meg med dyna hver natt, ser kjekke menn på gata, tenker enda på noen av de mennene jeg har kjent før og jeg håper fremdeles  at lynet skal slå ned. Det hadde vært så lett.

Og sånn helt til slutt, til dere menn som måtte lure: Nei, jeg er ikke blitt noe kåtere.

Prosjektet fortsetter.

