Stikkord

, , , , , ,

Det har dabbet litt med bloggingen i det siste. Jeg har ikke vært inspirert, det skjer ikke så mye spennende og det skjer for mye koselig til at jeg får skrevet noe særlig. Min tematikk har jo stort sett vært litt mørk og trist, men når solen skinner er det vanskelig å være mørk og trist. Det går selvsagt, men da stort sett i de tidlige morgentimer når en innser at en legger seg og står opp alene.  Det er begrenset hvor mange ganger en kan skrive om det.

Det er også veldig vanskelig å være mørk og trist samtidig som en ser at en har fått fregner på nesen!

I dag tenkte jeg at jeg skulle markere at jeg denne uken har bikket 2 000 kommentarer. Det er kanskje ikke så mye for de som har superpopulære blogger, men for lille meg er det ganske moro! Jeg får jo andre tilbakemeldinger også, på twitter, eller på epost, men de som velger å kommentere på bloggen velger å dele sin mening med alle de andre som leser. Det er noe eget med det.

Tusen takk, til dere alle sammen!

For å feire har jeg tenkt å trekke frem én kommentar. Jeg våger ikke kåre den som DEN beste, for så god oversikt har jeg ikke, men den kåres herved til UKENS BESTE KOMMENTAR!

Skrevet av Rettetast i hverdagsinnlegget om vonde skuldre og røyking: «Vi liker alle å putte ting i munnen.».

Uttalelsen er så latterlig enkel og har så mange ulike tolkninger, konnotasjoner og assossiasjoner at jeg nesten faller over ende når jeg tenker på det!

Fortsatt god onsdag alle sammen! Til de av dere som kan, anbefaler jeg å utøve alle typer gleder en «hump day» kan by på!