Stikkord

, ,

Når en er en relativt frittalende, åpen og anonym jente på nett, kommer en borti en del rare karakterer. Mange av de er menn, naturlig nok, og mange av disse mennene er også gifte, eller har samboere. Jeg vet jeg ikke burde være overrasket lenger, men jeg tror jeg har en kjerne av optimist i meg. Jeg vil ikke tro at verden er slik den er, uansett hvor mange ganger jeg får det bevist. De får utløp for sine fantasier og avløp for sin kjedsomhet på nett. Kanskje er det i plassen for utroskap, kanskje driver de med det også, ikke vet jeg.

I går ble jeg kontaktet av en mann på twitter. Vi har «snakket» samme tidligere, men har ikke utvekslet så mye privat informasjon. Som vanlig var det en flørt i tonen, men ikke i overkant og ikke ubehagelig. Helt til i går.

I går fortalte mannen at han satt på et hotellrom sammen med kona og barna. De sov og han kjedet seg. Videre samtale fortsatte uskyldig nok, helt til han, som nettopp har informert om at kona og barna sover i det andre rommet, ber meg komme med forslag til «på kanten» spørsmål som han kan stille til en annen dame.

Forespørselen er feil på SÅ mange måter! Jeg får alle mine forbehold og negative tanker om menn bekreftet. Jeg er IKKE imponert!

I dag er det søndag. Jeg har aviset frysen. Det har gjenopprettet noe sjelelig ro.