Stikkord

, , ,

I begynnelsen hadde jeg store planer om at ferien skulle bringe med seg inspirasjon. Det skulle vrimle med pene gutter som jeg kunne se på og flørte med, men ikke røre. Det skulle bare være sol og latter og komifestival HVER dag og jeg skulle være opplagt, våken, pen og velfrisert like mye av tiden.

SÅ store forhåpninger hadde jeg til denne flommen av inspirasjon, som skulle skylle over meg, at jeg gikk hen og kjøpte ny fin kladdebok. Den har blomstret utside og hardt cover, sånn at jeg kunne bære den rundt i veska uten at det ble ødelagt. Jeg har nå, på feriens siste dag, her jeg sitter hjemme i min egen sofa, vondt i skulderen etter å ha bært rundt på den digre notatboka og jeg har skrevet ut ÉN side… ÉN!

Sannheten er selvsagt at jeg har fått tid til å se ALLE tilgjengelige episoder av Breaking bad, HELE Jericho og flere filmer. Dette har jeg selvsagt gjort på nattestid, før jeg påtok meg 4 timers søvn og ny dag skulle startes, så det er ikke SÅ tragisk som det høres ut…

Det VAR masse pene gutter som jeg kunne kikke på. De var alle lenket fast i hånden til en liten søt jente. Det VAR masse komishow, men ikke alle var like morsomme. Jeg våknet hver morgen, men etter 4 timer søvn var jeg ikke alltid like våken, pen eller mulig å velfrisere.

Til tross for alt dette så har det vært en delig ferie! Jeg har kost meg og i natt, når jeg var kommet hjem til min egen seng, så sloknet jeg som et lys og sov nesten 12 timer!

I morgen er det tilbake til hverdagen. Hva har dere gjort mens jeg var borte?