Stikkord

, , , , , , ,

Min kampanje i forbindelse med Movember i år: Gro gjerne bart, men gå OGSÅ til legen!

Altfor mange menn lar ting skure og gå på helsefronten. Det er ikke noe galt med meg, hvorfor skal jeg da gå til legen? Det er nå en gang sånn at mange kreftformer ikke gir allverdens med symptomer. Det er også sånn at de må finnes tidlig, for at det skal være gode sjanser for vellykket behandling.

Gå til legen!

Edit: Etter noe negativ tilbakemelding angående dette med å sykeliggjøre oss og kostnaden det å løpe til legen påfører samfunnet så endrer jeg herved min oppfordring noe: Gjør selvsjekk dere også!

Edit2: De av oss som ikke kan gro bart kan bidra ved å støtte de som gror. Gå til Movember Norge og doner penger til en person, eller et lag. Kanskje kjenner du noen som er registrert?