…og denne gangen skal jeg faktisk følge det opp også! Jeg fikk en slik i fjor også, men da jeg kom aldri så langt at jeg fikk skrevet et innlegg om det. Jeg kan ikke være ubrukelig to år på rad, så her kommer altså tilsvar og videreføring av prisen.

http://fjellcoachen.files.wordpress.com/2012/11/i-love-your-blog-award1.jpg

Først takk til fjellcoachen som har gitt meg denne! Superhyggelig å bli «uthengt» på en slik positiv måte. Hun har selv en blogg som jeg kan anbefale alle å titte innom.

Edit 12.11.12: Det kom en til i kurven her. Mange takk til Toner av tanker!

Jeg har prøvd å finne blogger som ikke allerede har fått en slik og mine utvalget er (i tilfeldig rekkefølge, selvsagt):

– Herr Fimreite med Hjarteplass. En mann jeg også kjenner fra den virkelige verden. Skriver godt om politikk, samfunn og det å være lærer. I tillegg sper han på med litt selvinnsikt og fjas når det passer seg sånn. En skarping som jeg setter stor pris på å lese.

Den som lar feet gresse skriver nydelige dikt og andre tekster. Det er hjerteskjærende noen ganger, gjenkjennelig andre ganger og til tider bare deilig.

– Silje med Siljes små og store tanker. En av få «mammablogger» jeg har giddet å lese i lengden. Hun har skråblikk og finurligheter. I tillegg illustrerer hun selv med deilige tegninger.

– Sukkerspinnet med Sukkerspinneriet er selvskreven hos meg. I begynnelsen var det hun som holdt liv i bloggingen min. Hun er den første som gjettet hvem jeg var og informerte andre om det og hun er den som tvang meg til å begynne å bruke twitter. Selv skriver hun morsomt på bokmål og romantisk på nynorsk. Det er singelliv, studentliv og venninneliv – jenteliv.

Myrsnipa lurer ingen, men hun er ganske fornøyelig. Jeg har fulgt henne siden den gang hun var en singeljente, som meg selv. Hun hadde da en annen blogg, men en kan jo ikke la gode folk gå, bare fordi de bytter adresse. Hos henne får du lese om kjærestelivet med Gartneren, jobbfrustrasjoner, treningsprat og ferieminner. Det høres kanskje ut som facebook, men alt ligger i hvordan det vinkles.😉

Da føler jeg spredningen er god her. (I prosessen har jeg lært at jeg må oppdatere bloglisten min.)

Dersom du ønsker å videreføre prisen må du:

  1. Takke og linke til bloggeren man har fått awarden fra.
  2. Gi utmerkelsen videre til fem blogger og gjøre dem oppmerksom på det.
  3. Kopiere post it lappen og sette den på bloggen.

Go forth and award!