Stikkord

, ,

Så gikk det ikke denne gangen heller.

Kanskje var han dust. Nei, han var helt klart dust, men jeg tror kanskje ikke han var idiot. Bare korttenkt, langtenkt, fortidsrettet, eller noe. Jeg havnet i en litt merkelig «rebound/ikke rebound»-kategori, som ingen av oss egentlig skjønte oss på. Det var for mange tanker om eksen – for mange til at jeg kunne være blind for dem i lengden.

Jeg hadde jo veldig rent bord, denne gangen. Etter 6 måneder i streik var det ingen ekser som lurte i bakhodet. Det var utrolig deilig å kunne gå (nesten) bagasjeløs inn i noe nytt. Det er kanskje unaturlig/umulig å forvente at den en møter har det slik også? Selv når denne sier at det er oppgjort, ferdig og reinvasket?

Det å «komme seg på hesteryggen igjen» fungerer egentlig svært dårlig når det kommer til forhold.

Kanskje var jeg for storforlangende? Kanskje ER jeg for storforlangende. Kanskje krever jeg så mye at ingen noen gang vil kunne tilfredsstille helt?

http://www.youtube.com/watch?v=CIate5jd21c