Stikkord

, , ,

Så står en der og snyter seg da, fordi en er så inderlig forkjøla. Jeg prøver å gjøre det så diskret som mulig, for jeg syns egentlig folk er litt ekle når de snyter seg. Jeg vil helst ikke være ekkel. Jeg gjør det så diskret at hun tror jeg står og gråter. Umiddelbart bekymra i øynene, «Går det bra?». «Ja, helt fint, bare forkjøla.», jeg harker det frem. Det viser seg at forkjølastemme og gråtestemme høres merkelig likt ut. Jeg må visst smile også, for at hun skal tro meg.

Det er fint med folk som gidder bry seg. Det er fint å kunne svare ærlig.

************************

I hope you get to have so much fun you end up NOT reading your book. I am also hoping you take it easy until Friday, so you are all recovered for your trip at the weekend. I wish you listened to somebody and that somebody told you to go home and rest so you can be fit for Morocco, but when do you listen, right?